I'm Back !

Hej ! Det var längesen.. Jag har haft en liten paus som ni har märkt. Jag orkade helt enkelt inte blogga nu när jag hade lov, det har varit så fint väder så jag har bara velat vara ute och varit med vänner! Mitt lov har varit helt perfekt iallafall. Det kändes som sommarlov. Sena kvällar med vänner nere vid stranden, cyklat hem barfota, solat dag ut och dag in, ätit massa glass,  träffat vänner , spelat innebandy ,  jag har haft det helt underbart iallafall! Nu ska jag försöka komma igång med bloggningen igen och ni lär få se en sammanfattning av mitt lov i bilder imorgon. Hoppas att det låter bra!
Nu ikväll har jag varit ute med Ebba och Ellen och fotat i solnedgången, Ellen fotade mest med sin kamera så ni kan räkna med lite bilder från denna kväll senare i veckan.
Ja , nu ska jag snart dejta kudden. Blir ju upp tidigt imorgon , tillbaka till verkligheten.
Ciao!


Kommentarer:
Postat av: ha-nn-ah

åh, vad fin bild :o!!

2011-04-27 @ 08:17:34
URL: http://thehannah.devote.se
Postat av: Johanna:)

skönt att du är tillbacka.

saknat dig!<3

2011-04-28 @ 20:14:57
URL: http://oonlydavidsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback