tredjeapriltjugohundraelva

hejj !
Jag har spenderat min dag i en innabandyhall i lund! Jag spelade ju som sagt lundacupen och det gick helt okej. Vi åkte ut i semi, och jag är ganska nöjd med mitt spel. Just nu är jag så sjukt trött , och jag känner att mitt bloggande på den senaste tiden inte alls har varit bra.. men jag ska bättra mej ;)
juste , igår så var jag ju på ikea och där köpte jag en klädställning och lite tyg så farmor ska sy nya prydnadskuddar. Jag kan ta lite bilder när mitt rum är helt färdigt , låter det bra ? ♥
[ganska ful bild , men den är härlig ! ]


Kommentarer:
Postat av: evelina carlson

fin bild ju!

2011-04-08 @ 22:48:44
URL: http://evelinacarlson.devote.se

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback