har inget annat att skriva om så här får ni lite random frågor ♥

Höger- eller vänsterhänt: höger :)

Humör just nu:
trött , men glad !

Favoritgodis: SALTLAKRITS och choklad ;)

Är det nåt du absolut inte äter: blodkorv , ärtsoppa m.m

Kläder du har på dej just nu: underkläder, jeans , linne , strumpor.. borde verkligen sätta på mig något skönare ! 

Musik just nu:
I'm there too - Michelle Featherstone. mysmusik :)

Vad sa du senast: " ja, tack ! " när pappa frågade om jag ville ha fruktsallad !

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: framtiden! skulle vara grymt att se hur det blir :)

Sommarplaner: träffa underbara vänner , äta massa glass , sola , bli brun , bada , njuta av värmen och en massa annat! 

Fisk eller kött: hm , svårt.. måste säga båda :)

Saft eller alkohol: saft

Hur många kuddar sover du med: två , ibland fler :)

Favoritväder:
stekande sol , klarblå himmel !

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: en vän , en helikopter (så att jag kan komma tillbaka) , mat ! 
Spelar du nåt instrument:
nope, suger verkligen på sånt haha

Morgon- eller nattmänniska:
inget av det haha, jag är både trött på kvällen och morgonen, fast efter 11 på kvällen blir jag pigg igen så det får nog bli kvällsmänniska. 

Sparare eller slösare:
slösare, tyvärr .

Bästa film:

Tror på liv på andra planeter: det måste ju finnas nått liv ? vi kan ju inte vara dom ända i hela universum , elr ? 
Tror du på mirakel: ja , det händer väl

Hur många barn vill du ha när du blir stor:
1 eller 2 kanske 

Bio eller promenad:
bio :)

Är du kittlig:
haha , ja.. 

Snarkar du? jag vet faktiskt nt , men jag pratar i sömnen haha

Stjärntecken? jungfru. 

Rädd för insekter? nope !

Äckligaste insekten: maskar elr det är nog ingen insekt.. typ tusefoting , öhh  

Det här är jag bra på: skratta , haha (där kom det igen..)

Bästa bok?
en shopaholic serien , läser väldigt mkt , så jag kommer knappt ihåg vad böckerna handlar om ..

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
kan inte välja mellan att vara osynlig och kunna flyga.

Vad vill du jobba som? har inte den blekaste aning 

Chips, morötter eller godis? allt, det beror på !

Pizza eller hamburgare?
svårt, pizza tror jag.

Skriver du dagbok?
naj 

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
jag vet faktiskt inte , men nån liten tatuering nån stans skulle vara fint.

Stökigt eller välstädat? välstädat !

Gungar du på stolen?
ja , alltid !

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? jadå !

Vilken hand håller du gaffeln i ? höger ! 

Är du rädd för blod? nej 

Saltar du på maten?
sällan (;

Gillar du att sjunga?
jadå , när jag är ensam. men inte för folk haha.

Anser du att du är stark? starke adolf här ja ! 

Brukar du sola? såklart, det bästa som finns !

Vad gör du om du får hicka? dricker vatten samtidigt som jag håller för öronen , haha det hjälper !

Röker du? usch nä !

Snusar du? nej!

Använder du knark?
nope.

Kaffe, te eller inget?
te!.


Kommentarer:
Postat av: ha-nn-ah

Bra svar där ja ;D Så kul det ska bli på torsdag!! :)

2011-04-17 @ 19:56:01
URL: http://thehannah.devote.se
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!

2011-04-21 @ 00:18:51

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback