fullt upp


[eleni]
tjenixan!
Kom hem från första innebandyträningen på typ 4 månader för cirkus en halvtimme sen! underbart att äntligen få lira lite. Var iväg och köpte en ny klubba igår så det kändes lite ovant, men det blir nog bättre snart!
Ledsen att bloggandet blir kasst nu när skolan har börjat, men 8an ska ju vara de värsta läsåret,och det känner jag redan av! Så det blir mycket plugg, tyvärr. Men jag ska försöka fixa lite utkast som jag kan slänga upp när jag har ont om tid!
Imorgon har jag skolveckans skönaste dag, börjar halv 11 sen franska,musik och hemkunskap, hur chill?!
Nu måste jag ta mej en dusch, och sen läsa igenom lite hemkunskap! Vi hörs imorgon, kram ♥


Kommentarer:
Postat av: Pame

Hej jattefin din blogg ar^^ besok min blogg ocksa! visst ar den fint?



//Pame

2011-08-31 @ 06:16:12
URL: http://pame.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback