köp en hamn

Kom hem från Köpenhamn för cirkus en timme sen! Hade en jättemysig och rolig kväll med familjen på tivoli.Fritt fall är nog det härligaste som finns, suget i magen och att man bara känner sej så fri! Trodde att jag skulle dö första gången jag skulle åka det, men nu är jag helt fast! Har ni någonsin smakat glass där man får bestämma inehållet själv? det är ett måste när man är på tivoli! För mej blev det mintglass med krossad oreo och daim! Lillebrossan tog haribonallar i sin.. låter ju inte lika gott!
Just nu spelas det bara en massa Melissa Horn, mysigt såhär in på småtimmarna! ska jag strax dejta kudden och imorgon har jag inget planerat, rätt skönt!


Kommentarer:

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback