och nu så öser regnet ner igen..

Att det aldrig blir fint väder..men det är väl såhär svensk sommar är, tyvärr! Nu åskar det också, och jag hatar det, känns ju som att den ska slå ner i huset, har även en skällade hund där nere..bättre kan det väl inte bli?!
nä, nu ska jag sluta vara så negativ! Imorgon så sticker jag hem till Hannah för filmtittade och kanske lite fotande, får se hur vädret blir! Ebba kanske också hänger på fast det vet hon inte om än! Nu ska jag fortsätta lyssna på fin musik och klicka runt på weheartit.com, dör lite när jag ser alla fina bilder. nattinatti ♥
kan ju lika väl vara höst om det bara ska regna.. NÄ nu vill jag ha soooool och sommar dom sista veckorna av sommarlovet! börjar ju få lite ångest över att det bara är två veckoar kvar, och jag är i princip lika blek som när skolan slutade!


Kommentarer:

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback