okej, nu är jag tillbaka!

Hey dudes!
Jag har inte fått tillbaka min kamera än (den 8:de får jag den) men jag är ändå väldigt sugen på att blogga, så jag kör ändå!
Medans jag har varit borta så har jag hunnit med en hel del! Ebba har kommit hem från New York och av henne fick jag en bodylotion från VictoriaSecret(luktar ootroligt gott!) och mina efterlängtade converse, varit på en liten segeltrip med ellens båt till danmark för tivoli och häng i den mysiga hamnen,badat långt ute i öresund,hoppat från båten och haft det allmänt bra! Filkväll med en massa härliga vänner, tränat,bättrat på brännan,skaffat twitter(haha,fattar inte mycket..(men om det är någon som har twitter så får du gärna skriva vad du heter här, så kan vi följa varandra(jag heter olssonkajsa))) och ja, jag har haft det sjukt bra helt enkelt!
Nu har jag förberätt en hel del modeinlägg så ni kan räkna med höstmodet från olika märken,collage och lite annat smått och gott! låter det bra?

Ellenor har precis stuckit hem igår kväll så blev det ben & jerry och filmtittande, mysigt! Lite senare idag så sticker familjen till danmark för tivoli igen, haha! Solen steker på så jag tror nästan att jag tar på mej en bikini och satsar på att bli någon nyans brunare och läser klart elsas värld, låter rätt bra i mina öron!
snygga fanny lyckman!


Kommentarer:

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback