söndagen den 21 augusti

[pic.från sommarstugan]
Hallåå där! hur mår ni? ♥

Själv mår jag toppen! Har precis legat ute och solat en stund så jag får hoppas på lite färg. Känns ju kul att solen kommer typ tre dagar innan skolan börjar(ja, den visade sej lite i fredags och igår också!). Vid tre tiden sticker jag in till Malmöfestivalen med några vänner och tittar på Sabina som ska sjunga! Ni kanske kommer ihåg att jag la upp ett inlägg där hon sjöng, annars kan ni hitta det här!
Nu ska jag göra mej iordning sen drar jag till Ellenor!
Ikväll så blir det Malmöfestivalen igen för att se Daniel Adams-Ray och Veronica Maggio! Ni får ha en mysig dag! kramar ♥


Kommentarer:
Postat av: H A N N A [foto, mode, mitt liv]

sv: det är bra :D hur är det själv?

2011-08-21 @ 12:35:07
URL: http://hhaannaas.blogg.se/
Postat av: EMMAS!

fin header du har :D

2011-08-21 @ 13:00:03
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback