sänker volymen, låter alla sjunga med

snyggeellen!
marshmallows,rollokolor och mentos! ;)
Känner mej otroligt kass som inte har bloggat men jag har haft tre fina vänner här över natten så jag har inte haft tid att blogga. Eleni stack tidigt i morse för hon skulle iväg med tåget! Sen somnade vi om igen och vaknade i hyfsad tid! Ebba ville in till stan men den orkade inte jag och Ellen, vi va ju där igår, haha! Fick med mej en väldigt fin virkad sak hem förresten, kommer upp imom som närmaste dagarna!
Imorgon så drar jag till Blekinge till Ebbas sommarstuga och stannar där till söndag! Jag fixar några inlägg så att ni får lite att läsa fast att jag inte är hemma :) Nu ska jag fortsätta kika runt på romwe.com, sjukligt snygga kläder! puss! ♥


Kommentarer:

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback