♥♥

Hallåå där ute! (haha.. det lät töntigt!)
Stack hem till Ebba imorse och gjorde mej iordning tillsammans med henne och Ellen. Vi började klockan 10 och slutade vid halv 11, chill! Fick även reda på att vi ska ha prov imorgon, hur kul?! känns ju som en bra start lixom, lärarna börjar plåga oss direkt!
Senare stack jag in till stan med ett gäng vänner! Andreas Wijk och Kenza va ju på Triangeln så vi stack såklart dit! Och Andreas Wiljk, såååå sjukt snygg! Fotade med Ellenor och Megans kameror för jag hade inte min egen med mej, fick inga toppen bilder, men någon blev det allt! Nu glömde jag nästan det bästa av allt, han log åt mej hahah :) kommer leva på det ett tag, så fint leende! måste vara den snyggaste killen i världen typ! :D


Kommentarer:
Postat av: ha-nn-ah

Du menar finast i välden efter Justin ;D<3

2011-08-22 @ 22:22:41
URL: http://thehannah.devote.se

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback