falsterbo

Hallå dudes!
Har varit nere i Falsterbo hela dagen. Fotade inte så jättemycket men några bilder blev det iallafall!Vi gick mest runt och tittade i alla tält med saker, vi tittade även på kaninhoppning! hahahha, förlåt om det är någon som tränar det men det måste vara det roligaste jag har sett! När det kommer in två tjugoåriga killar, fullt seriösa och springer där fram och tillbaka med sina kaniner.hahahhah. Sen så är dom inte tillräckligt snabba så kaninen är flera hinder före och fäller hinderna pågrund av det, hahahah.. jaja, slutsnackat om det! Nu ska jag fota de jag köpte i Köpenhamn igår, och så ska ni få se linnet jag köpte på hm's rea för någon dag sen!
Astrid kastar lasso!
här har ni en bild från kaninhoppningen, fett kul att fota iallafall!
fina Kristin!


Kommentarer:
Postat av: ebba

Kajsa varför kom du inte och hälsade på mej ?? :(

2011-07-09 @ 22:46:08
Postat av: ha-nn-ah

hahahaha, verkar vara världens töntsport..! XD Jättefina bilder i alla fall :D

2011-07-10 @ 21:58:50
URL: http://thehannah.devote.se

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback