jag siktar mot toppen så långt jag kan nå

[jag är fett sugen på att åka skidor!]
Goodmorning dudes!
Har precis firat pappa med tårta och presenter på sängen, mys! Nu ska jag göra mej iordning och sen baka kanelbullar! Gästerna kommer i eftermiddag och jag vet inte vad jag ska ha på mej...Funderar på att ha min långklänning men jag är inte säker! Men jag hittar nog på något bra till slut, får jag hoppas :)
På tal om något helt annat så åker alla som spelar fotboll till Gothia nu(jag spelar inte fotboll)och jag är såå avundsjuk. Innebandy Gothia går ju i januari så det har redan varit i år, och det är det roligaste som finns! Jag vet inte om jag har sagt det men jag håller ju på att söka till skånelaget och min högsta önskan just nu är att komma med! Men om jag skulle komma med så är SM samtidigt som Gothia.. Så då missar man det:(
Ni får ha en bra dag, xoxo ♥


Kommentarer:
Postat av: Elina

Hej fin blogg! Hoppas att du har haft en fin söndag :)

2011-07-17 @ 18:55:53
URL: http://moreandmore.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback