kom igen killar!?

Jag förstår inte riktigt vad problemet med killar och kläder är? Dom kommer med tröjan som dom har haft dom senaste tre dagarna, och ett par utslitna mjukisbyxor. Visst det kanske är bekvämt och skönt att slippa bry sej. Men hur svårt kan det vara att iallafall ta på sej rena kläder? Ni behöver inte klä er som värsta modebloggarna(även om det hade varit fett snyggt!) men iallafall tänka till lite innan ni slänger på er kläderna på morgonen! affärer med snygga kläder: Weekday, JC, Streetlab!
Tänk på alla tjejer som kommer avguda er för att ni klär er snyggt! jag lovar, det gör större skillnad än vad ni kan tänka er!
Vet inte om det finns någon kille som läser min blogg egentligen, men om det skulle vara de så kan ni ju ta åt er lite :)(och lämna gärna en kommentar!)

Om ni inte har någon isperation så kan ni ju bara klicka in HÄR!
Han måste vara den snyggast(e)(klädda) killen i Sverige! (hoppas att ni fattar mina fina paranteser!)


Kommentarer:
Postat av: Therese <3

Gaaahh ! han e snygg ! :D



nu blir det du och jag med våran andreas wijk (L) mot ellenors och megans justin bieber eller hur ? :D

2011-07-21 @ 20:52:54
URL: http://ttttheresegabrielsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med dig till tusen, grymt snygg är han också! ta gärna en sväng förbi min blogg och släng in en och annan kommentar om du har lust, kram

2011-07-25 @ 01:14:58
URL: http://joyous.devote.se
Postat av: Alex

Jag är kille och läste din blogg för första gången nu, skit snygg är du verkligen.

2011-08-22 @ 22:08:58
Postat av: SVAR TILL ALEX:

Hej alex! kul att du hittade hit! tack så mycket! :)

2011-08-23 @ 09:13:54

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback