monday !


hey! ledsen att jag inte har bloggat, men jag hann helt enkelt inte igår! På morgonen sprang jag en runda på 4km sen duschade jag snabbt och tog bussen med Tilde till Eleni. Tilde hade bråtttom till att se fotbollen, så det fick Eleni och jag också göra! Vi gjorde inte särskilt mycket mer än att titta på tv och bara mysa. Stannade över natten och stack hem vid 10 imorse. Eleni sticker till Grekland idag, så jag kommer inte träffa henne på en månad :o
Just nu sitter jag hos Ellenor och vi har precis käkat lite, innan det så har vi varit på stranden och sålt kvällsposten. Gick åt helvete hahah.. men det var mysigt iallafall! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på nu, vi är båda väldigt trötta.. ovanligt att vi är trötta när vi är tillsammans? nääää!

pusshaj!


Kommentarer:

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback