jag är nog inte det du drömmer om men jag är den du ser

tjenixen fellas!
Har precis gjort mej iordning och nu ska jag snart dra in till stan med Ellenor! Ska hitta en present till pappa som fyller år på söndag :) Skulle egentligen stuckit till Båstad och tittat på tennis men det är för kasst väder så vi sket i det.
Har ni hört att hemmakväll i limhamn har sprängts?! dom som hade världens godaste godis och det var alltid där Ellenor och jag köpte Ben & Jerry.. Menmen det öppnar väl snart igen, får vi väl hoppas!
Jag fixar en outfit bild i stan, så det får ni nör jag kommer hem! Ikväll bär det av hem till farmor och farfar för middag, trevligt!
Imorgon kommer det kompisar från Kalmar hem till oss och ska bo här några nätter, har inte träffat dom sen förra sommaren så det ska bli jättekul! :) Nu är det slut snackat här, känner att det börjar bli lite rörigt.. pusshej!


Kommentarer:

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback