set fire to the rain

[random bild från när Ellen och jag satt på tåget till Ebbas sommarstuga! ]
Hej finisar! Hur är det? ♥
Blev väckt redan halv 9 idag. Vi har kompisar från Bohuslän här och dom skulle till Falsterbo Horse Show tidigt, så jag käkade frulle med dom. Vet inte riktigt vad jag hittar på idag, kanske ska träffa Tilde. Vädret har blivit kasst igen, tråkigt..
Just nu sitter jag och lyssnar på chill musik och ska väl snart göra mej iordning! Kan inte sticka ut och springa idag eftersom jag har en extremt stor blåsa på min stortå.. Mamma tjatar om att vi måste spräcka den med en nål, men jag vill inte.. haha! jaja, nu ska jag nog sätta mej vid tv:n en stund! Ni får ha en toppen dag, haj!


Kommentarer:

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback