Versace för H&M

Som ni flesta redan vet så ska ju Versace göra en kollektion för hm! Kommer säkert bli riktigt bra! Tror dock inte att jag kommer köpa ngt eftersom jag kan tänka mej att priserna blir rätt höga..men kanske om det verkligen är något speciellt så slår jag nog till!
Donatella Versace som är delägare för märket, har ju gjort en otroligt misslyckad skönhetoperation, eller vad tycker ni? Hade hon inte lite manliga drag innan hon opererades? fast hon va betydligt mycket snyggare före!
Förstår inte riktigt hur man kan misslyckas så mycket på en operation hon måste ha fått skadestånd! Fast vem vet, hon kanske är nöjd?



Kommentarer:
Postat av: molly

sv: Vad roligt att höra!! Ja allt är jättebra med mig! :)

2011-07-19 @ 16:14:08
URL: http://onelifeforme.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

2011-07-19 @ 16:43:16
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback