#9

Hej! Kom hem från Torsö igår kväll vid halv 11 så jag orkade inte blogga.Vi har haft det otroligt mysigt! Mycket sol, skratt, cyklande,promenader i solnedgången,glass,bad och snack! Har fotat mycket så ni kommer få se en del bilder ;)
Har nog fått lite för mycket sol, men en fin brun färg har jag fått, nöjd!
Nu har jag precis duschat och innan de spelade jag en timme tennis med pappa, extremt varmt så jag spelade riktigt kass.. jaja, nu tror jag att ni vill se lite bilder från Torsö, så det ska ni få!
detta va bara en liten del av alla bilder jag tog, men ni kommer att få se andra framöver!
Nu kommer Ebba och Ellen snart, så sticker vi norg ner till stranden, ha dé!


Kommentarer:
Postat av: ha-nn-ah

Härliga bilder!! :D

2011-07-01 @ 12:24:01
URL: http://thehannah.devote.se

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback