frågor del 2♥

Favoritplagg just nu ?
Just nu så är det nog min nya kavaj!

Vilken person såg du senast i ögonen?
Min lillasyrra! 
Vilken är din konstigaste men samtidigt roligaste kompis :D ?
haha, ellen måste det nog vara!
Vad är det första du tänker på när du stiger upp ur sängen på morgonen ;) ? ( hoppas på ELLEN ! )
vad det är för väder, vad jag ska ha på mig eller om jag är hungrig eller behöver gå på toa haha! och iblad dej ellen!
Varför är jordgubbar så oförklarligt gott på mackan ?
(förklara utförligt med minst två meningar :) )
Det är sött och saftigt! Somrigt och passar så otroligt bra med philadelphiaost!
Har du någon gång fegat ur något? Vad och varför?
Jag fegar ofta ur när det gäller att bada haha! För att det är svinkallt!
Var gillar du mest att bli kliad på kroppen ?(hahahah )
Under fötterna(haha) och på ryggen! 
Om du ser en död igelkott på vägen, vad gör du ?
Tittar bort !
Favorit trenderna just nu ?
Det måste nog vara färgglatt (fast att jag inte använder så mycke färg, men det ska de bli ändrig på)
Favorit godis/snacks ?
Lakrits, choklad och sourecream&onion chips!
vem är bästa tjejen i världen ?
oj, det va en svår fråga! Tyra Banks kanske? nä, jag vet inte..
hur skulle du beskriva din stil?
lite blandad, tar på mig vad som känns bäst den dagen! Köper inte något bara för att det är trendigt, köper det jag gillar och trivs i!
nämn 5 saker du vill köpa just nu?
Innebandyklubba, Mulberry Alexa, några snygga skor, fjäderhalsband,långklänning!
har du någon speciell stil/färg i ditt rum, vilken?
Jag har vitt och grått!
hur gammal var du när du började att blogga?
Kommer knappt ihåg när jag började men 12 tror jag!
hur lång är du?
162 cm över marken!
Hur ställer man in ISO på systemkamera?
På min kamera så går man in på menyn och sen på inställningshistorik, jag har ju en Nikon d3000 och det är nog skillnad på Nikon och Canon, men prova dig fram så kommer du att hitta de!
Vilken inställning har du på när du fotar blommor?
Det finns ju en inställning med en blomma på, så den använder jag ibland, men sen ibland så använder jag en inställning där man egentligen ska fota barn med haha, men jag tycker dom blir bra då! ;)
vem är dina tre absolut närmaste vänner? ;-) ♥
kan inte välja 3 stycken, men scrolla upp så ser du mina närmaste!
Tycker du att din systemkamera är bra ?
japp!
Hur många megapixlar har den ?
10,2 tror jag!
Hur klär du dig en varm sommardag?
Shorts, bikini, ett tunnt vitt linne och framåt kvällen så drar jag på mig en stickad tröja eller kavaj över!
Kommer du äta jordgubbar till midsommar ?
Såklart! ingen midsommar utan jordgubbar!
Ska du på semester på något ställe i Sverige?
Vi brukar åka runt lite i Sverige och hälsa på vänner, så det blir nog de iår igen!
Ska du utomlands ?
Inte i sommar, men vi kanske ska till Paris på höstlovet :)
Vilket är ditt favorit godis ?
Hallon lakrits skalle!
Vad är det bästa med din kamera tycker du ?
Den är lätt att förstå!
Vad tycker du är roligast att fota ?
Porträtt och vardagsbilder !
hur kommer du klä dig i sommar?
bekvämt, shorts en massa snygga linnen, converse och smycken !
hur trött är du på att jag alltid tjatar om justin på en skala från 1-10? haha
hahaha, 15!
vem är din favoritblogg/bloggerska?
fashiontoast, hon tar så otroligt fina bilder! kan sitta och titta igenom dom i timmar!
framtidsplaner/drömplaner?
Efter studenten ska jag ta ett år ledigt från skolan och resa resa och resa! Sen ska jag läsa vidare, vet dock inte vad jag vill bli! När jag är klar med all utbildning så vill jag flytta till Paris eller new York och ha en mysig lägenhet!
favoritsemestern du varit på? :)
Spanien förra året!
och sen.. VAD SKA DU GÖRA I SOMMAR?! ;)
bara chilla, träffa vänner, bli brun, äta jordgubbar, glass, bada, åka till liseberg och tivoli i köpenhamn, ha det bra helt enkelt!


Kommentarer:

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback