tillbaka!

Hej alla underbara läsare som har stannat kvar trots att jag inte har bloggat något!
Jag har egentligen inget att skylla på, men jag har helt enkelt inte velat blogga.
Nu är det sommarlov, jag har ny design, livet leker !
Slutade skolan för en halvtimme sen och nu har precis ätit pannkakstårta med Ellen och Ebba och vi ska dra in till stan nu, blir käk på jensens och mys! SJUKT BRA START PÅ SOMMARLOVET!
Vädret är dock inte så fint, men jag är lika glad ändå!
Nu sticker vi till stan! pussåkjam ♥
[Nu är det äntligen slut med plugget! ]
Innan jag avslutar detta inlägget vill Ellen skriva en liten hälsning:
OOOOOOHHHYEEEZSSSXXX SOMMARRRLOOOOOOVV!!!!!!!!!!!!!
nu har jag köpt godis och nu ska vi sticka in till stan och lulla omkring där lite hahahah :D
kajsa har sin kamera och livet är BÄÄÄSSTTT!!!
GLAD SOMMAR :D ♥


Kommentarer:
Postat av: ha-nn-ah

Åh, jag har inte sett att du har börjat blogga igen!!! Sjkt härligt med sommarlov!! :D Vi får träffas någon dag också tycker jag ;)<3

2011-06-20 @ 12:56:04
URL: http://thehannah.devote.se

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback