man måste dö några gånger innan man kan leva

[jag,megan,ellenor & sabina ♥][kass kvalla, bilden är tagen från fejjan]
tjenixen sunshines !
har precis kommit hem från Ellenor. Jag har tillbringat dagen med de fina tjejerna på bilden, vi tittade på Baksmällan 2! Sjuk film haha, men riktigt bra.
Igårkväll så va Isabella också hemma hos Ellenor och vi tittade på bieber-filmen(nä, jag är inget fan av honom), och senare på baksmällan. Så det passade ju perfekt att se tvåan dagen efter!
Det känns ju inte riktigt som sommarlov, det är grått och regnar lite då och då, men då brukar det ju vara.. De kommer väl så småning om, får vi hoppas! :)
ha en härlig kväll, puss ♥


Kommentarer:
Postat av: ha-nn-ah

Den filmen baksmällan måste jag se :D

2011-06-20 @ 13:00:45
URL: http://thehannah.devote.se

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback