back on track !




Hey dudes !

Nu är jag tillbaka här på blogg.se. Jag har förut bloggat på devote.se och innan det på blogg.se. Tänkte berätta lite om mig själv , om det skulle vara så att jag får lite nya läsare !

Jag är den tjej på tretton sommrar. Älskar att fotografera , mode är också ett stort intresse ! Mina helger spenderas oftas i nån innebandyhall någonstans i skåne ( ja , jag bor i malmö ). Innebandy är mitt absolut största
intresse jag har tränat i ungefär 4 år . Tränar även tennis och har gjort i 6 år. Hoppas såklart på en framtid som innabandyproffs , dock så tjänar man nog inte så mycket på det så jag får väl tänka ut något annat. Kanske jobba på en stor modetidning i NewYork , Paris eller London och bo i en stor takvåning mitt inne i centrum.. ja , man kan ju alltid drömma. Finns inte så mycket mer att berätta om mig , men om ni vill veta mer så är det ju bara att fortsätta läsa. 

nu ska jag sova , sovgott ♥





Kommentarer:
Postat av: ha-nn-ah

snygg ny blogg!! :D (L)

2011-03-02 @ 09:03:24
URL: http://thehannah.devote.se

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback