Friday i'm in love

hey fellas !

Sitter och tittar på Ice age 2 , haha ! Sjukt bra film , jag älskar Sid och Ekorren :)
Imorgon så ska jag nog träffa Ellenor så ska vi titta på dam div 2 match och sen kanske sova över, Ellenor har inte svarat på mitt sms om det går att sova över men det ska nog gå (;
så om du ser detta Ellenor så kan du ju smsa elr nått !? ♥

Äntligen fredag och jag har tillbringat min i en tennishall och senare i en innebandyhall. Gick dock inte så bra på innebandyn , förlorade med 3-2.. Jag gjorde ett mål , en assist och fick en utvisning. Men vi har ny match på söndag och då ska vi vinna !

Nu ska jag fortsätta att titta på Ice age , puss ♥

 


ebbas snygga ring ! klicka på bilden så får ni en bra låt (;



Kommentarer:
Postat av: ha-nn-ah

grymt snygg! Ebba style ;D

2011-03-05 @ 11:45:51
URL: http://thehannah.devote.se
Postat av: Johanna:)

suger att förlora!

2011-03-09 @ 18:30:42
URL: http://oonlydavidsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback