känn en doft av kärleken

hey sunshines !

Nu funkar internet igen !

Gårdagen tillbringades med Ellenor. hahah , har inte skrattat så mycket på länge, du är underbar ! Försökte iallafall göra en header där , men det blev bara fult så jag struntade i de. Men jag lovar att jag ska göra en när jag har tid. Sen blev det dubbel innebandyträning , först med mitt eget lag och sen med 95orna. Och nu har jag extremt mycket träningsverk i benen , fast den är nog från när jag och Ebba var ute och sprang i måndags. Men träningevärk är skönt !

Nu sitter jag och skriver läslogg , vi ska göra det i skolan. Men jag läser en extremt långtråkig bok. Knappt lovlig - Katarina von Bredow. Hon brukar skriva grymt bra , men den här boken handlar i princip bara om grisar ( haha ). så den rekomenderar jag inte.

Nu måste jag borsta tänderna. puss !♥


[bild från spanien i september -10 ]







fortsätt ställa frågor i frågestunden ! HÄR !



Kommentarer:
Postat av: Johanna:)

Hejsan!

Favoritämne?

Favoritfilm?

Favoritskådis?

Varför börja du blogga?

Tips på bra bloggar?

Värstaämnet?

Vad är du svag för?

Vad gör dig glad?

Vad gör du när du är ledsen?

2011-03-09 @ 18:28:10
URL: http://oonlydavidsson.blogg.se/
Postat av: ha-nn-ah

gud vad fin bild!!!! :o

2011-03-10 @ 10:49:47
URL: http://thehannah.devote.se
Postat av: linda

härlig bild :D

2011-03-10 @ 10:57:48
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback