nattblogg ♥

hey darlings ♥
Nu är jag dödstrött och kommer antaglegen somna med datorn i knät. Men jag ska försöka komma med ett bra inlägg iallafall.
Idag har det inte hänt så mycket. Eller jo , jag har ju haft no-prov och dom vi vet så kunde jag ju inte plugga så mycket eftersom att jag glömt böckerna i skolan. Men jag fick iallafall 15/22 och det var godkänt , ganska nära vg. Så jag är endå hyfsat nöjd.
Och så har jag tränat tennis och nu på kvällen har vi haft gäster.
Vädret idag har verkligen varit skiftande här i Malmö. Imorse var det halvbra väder , lite sol och lite regnigt , senare var det soligt och vårigt, helt plötsligt började det att hagla och snöa och tio minuter senare var det sol igen ! Om det är någon som inte är från Malmö och läser min blogg, hur har vädret varit hos er ?
Imorgon så får jag se vad dagen bjuder på , jag hade tänkt sticka in till stan en stund men vet inte med vem haha. Så jag får väl se vem som är sugen på att hänga med .
Nu ska jag släcka lampan och imorgon ska jag sova till minst 11 ! :)
puss och godnatt ♥



[spanien -10 ♥ ]

jag orkar inte ladda upp någon ny bild nu så ni får nöja er med en från arkivet. Fast ni har nog inte sett den innan.




ps.imorgon kan ni räkna med något bra inlägg eller iallafall bättre än dom korta "såhär-har-min-extremt-händelserika-dag-sett-ut" inlägg hah!


Kommentarer:
Postat av: ha-nn-ah

fin bild!! Vädret var hel spokey xD

2011-03-12 @ 11:14:48
URL: http://thehannah.devote.se

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback