svar !



Vad gillar du att blogga om mest ?
Svårt.Det är roligt att blogga om det mesta , men mode ligger nog bäst till !
Ditt bästa fototips ?
att hitta ett ställe med bra ljus , då blir det oftast bra bilder !
Hur mkt får du i månadspeng ?
Det är lite olika men ungefär 400:-
Dina tre favoriträtter ?
tacos, cesarsallad , pizza :)
Nämn fem bloggar du läser dagligen.
ellenorsfoto.blogg.se
hannathorsson.se
kenzas.se
annapedersen.se
lisaplace.devote.se
och så läser jag självklart en massa bloggar till !
Ska du göra något speciellt i sommar ?
Inte något speciellt direkt , men jag ska till Liseberg med dej (ellenor) och så ska jag till ebbas sommarställe några dagar. Och bara njuta av sommarlovet !
Gillar du någon just nu ? Isf , vad heter han eller så kan du säga vad han börjar på om du vill. :D
hahah nyfiken, men nä jag gillar inte någon nu.
Vilken kamera fotar du med ?
min älskade Nikon d3000 ♥
När fyller du år ?
på min födelsedag ! haha , nä , men den 24 augusti !
Hur lång är du ?
ungefär 1,62.
Jag vill ha en systemkamera, vilken tycker du att jag ska börja med ?
Jag är inte så bra på kameror , men nikond3000 är en bra nybörjar kamera. Men jag tror inte att den finns att köpa längre. Men titta in i nån fotoaffär så brukar dom ha bra koll på sånt.
Favorit ämne ?
syslöjd om det räknas som ett änme.
Favorit film ?
jag har typ ingen favorit film haha , men om man kan räkna med serier så , private practise , grey's och desperate haouswives.
Hur många har du varit tillsammans med ?
asså när man va liten så var man ju gift med alla , men jag har inte haft något seriöst.
Favorit skådis ?
asså jag suger på att komma ihåg skådisar och sånt , men Jonny Depp och Julia Roberts är bra !
Varför började du blogga ?
Jag tror att det var Ellenor så gjorde så att jag började blogga och det verkade kul så jag provade , och det var kul !
Tips på bra bloggar .
annapedersen.se
ellenorsfoto.blogg.se
hannathorsson.se
ibeefoto.blogg.se
michaelaa.webblogg.se
haidis.se
linafoto.blogg.se
tinkerbella.blogg.se
365days.devote.se
Värsta ämnet ?
alla no ämnen !
Vad är jag svag för ?
fina leende , haha !
Vad gör dig glad ?
känslan när man går ut på innebandyplanen , då är jag som lyckligast ! och självklart att vara med mina underbara vänner !♥
Vad gör du när du är ledsen ?
asså jag är väldigt sällan ledsen , jag vet inte riktigt vad jag gör. Stänger kanske in mig på mitt rum och läser lite eller så ringer jag en kompis och hittar på något kul med !
xoxo


Kommentarer:

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback