fall ♥

Hey , längesen jag bloggade jag vet.. men blogg.se har strulat.

Jag skulle ju ladda upp lite bilder sen Ebba och jag var ute och fotade , så dom kommer idag istället! (det blev inga toppen bilder, men nån blev nog helt okej) Nu känns det verkligen som att det är vår! Idag har det varit cirkus 13 grader, såå skönt! Fast det har blåst lite.. men bara solen skiner så är jag nöjd;)
Fast det ska tydligen bli snöblandat regn på söndag , men då är jag förhoppningsvis i en innebandyhall , så det är ganska lugnt för mig !
Jag har precis käkat och innan det så tränade jag innebandy. Vi ska spela dm (distrikt mästerskap) på lördag och jag är riktigt taggad! Hoppas såklart på att gå vidare till på söndag och komma till finalen ;)
Nu ska jag plugga lite matte , ( elr fastna framför facebook ? hah ) har nämligen prov imorgon.. fast man kan ju inte direkt plugga till matteprov , och jag har ganska bra koll på allt;)
[halvkass bild , men den får duga ;) ]
xoxo


Kommentarer:
Postat av: Johanna:)

TAGGA DM!

2011-03-24 @ 21:25:56
URL: http://oonlydavidsson.blogg.se/
Postat av: ha-nn-ah

HAllå!? Den bilden var ju skit fin! :o

2011-03-26 @ 09:28:25
URL: http://thehannah.devote.se

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback