saturday

hallå alla där ute !

Jag har tillbringat min lördag i en innabandyhall , där trivs jag otroligt bra! Kommer att tillbringa min söndag också. Eftersom att det gick så bra idag, vi vann tvp matcher och spelade en lika. Så vi kom tvåa i gruppen och därmed gick vi vidare till slutspelet. Så imorgon blir det att gå upp tidigt och sen ta sig till vellinge. Men jag är riktigt taggad och vi ska kötta och komma till finalen! Nu ska jag snart dejta kudden så att jag orkar en heldag med innebandy imorgon också. Så ni kommer inte att få någon uppdatering imorgon , eller kanske på kvällen om jag orkar;)

så ni får ha det gött , puss !


[jag har inga bilder på denna datorn , så ni får nöja er med ett tråkigt inlägg utan bild ]




Kommentarer:
Postat av: Hanna Thorsson - bloggen

hahah gulle!

ja det finns i silver och svart med <3333

puss gumman <3

2011-03-27 @ 11:00:29
URL: http://hannathorsson.se
Postat av: ha-nn-ah

Lycka till!! Hur gick de? :P

2011-03-28 @ 08:24:52
URL: http://thehannah.devote.se

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback