3 år igen

hej ni som fortfarande läser min urdåliga blogg!
ledsen att jag inte har bloggat men jag har faktiskt inte orkat.
Igår var jag inne i stan med Ebba och Ellenor. Skulle igentligen köpa detta ursnygga halsbandet ! men det var slut :( så jag kanske klickar hem det istället.
Just nu så passar jag en liten tjej och vi sitter och spelar barbiespel ! haha , längesen man gjorde de !
Ikväll blir det träning , kanske stannar och tränar med 95orna också, fast jag bode plugga. Har nämligen franskprov imorgon , och jag har inte hunnit plugga..
men jag får plugga ikväll elr imorgon på morgonen , jag har sovmorgon ;)
tillbaka till barbiespelen , puss ♥


Kommentarer:
Postat av: ha-nn-ah

Det är jättefint :D

2011-03-29 @ 16:50:23
URL: http://thehannah.devote.se

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback