été

helluu !

Jag har faktiskt inte sett att min header har försvunnit men jag ska fixa en så fort jag kan. Ni har ju fått ett inlägg idag som jag tidsinsällt.Annars så hade ni nog inte fått något inlägg idag. Jag har verkligen inte haft tid. Jag var med Ebba innan träningen och sen innebandy.
Imorgon så kommer jag antagligen inte hinna blogga förräns på kvällen , om jag orkar då. För först har jag tennisträning och sen på kvällen så ska jag spela innebandymatch. En riktigt viktig match , om vi förlorar den så är det inte så stor chans att vi kommer 2a i serien.. Men vi ska kötta, hah (:

Just nu hade jag gjort i princip vad som helst för att få sommar. varma sommarkvällar, snyggt mode, jordgubbar, , hallonsaft, sol , bruna ben , cykla barfota , varma sommarregn , lov , frukost ute i solen , härliga dagar med vännerna i stan , fina bilder , solblekt hår , glass i stora lass ,  you name it !





Kommentarer:
Postat av: ha-nn-ah

Du det r du inte ensam om!! Älskar den bilden på Ebbis ;D

2011-03-05 @ 11:49:36
URL: http://thehannah.devote.se

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback