Ben & Jerry ♥




Tjena!..... läget ? (titta här) hahah , dör lite när jag ser denna videon !

Igår så spelade jag innebandy i Bromölla hela dagen. Vi spelade en cup med blandade spelare från hela skåne. Det gick inte så bra för mitt lag, men det var kul! Vi var där mellan åtta och sex ungefär så jag var inte hemma förrän vid åtta.
Jag spenderade iallafall min valborg med Ellenor. Vi gick ner till bålet en liten stund och sen köpte vi chips och dippa. Vi var i säng vid 12 och somnade direkt. Vi har precis varit och köpt Ben & Jerry half baked. Men den är redan slut. Jag ska snart sticka hem och plugga lite, kul såhär en söndag. Och jag ska lägga mej tidigt ikväll, jag är sjukt trött efter denna helgen haha.

Ni får ha en fortsatt bra söndag, hej !


Kommentarer:

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback