i staden växer inga blommor

Tjenixen folks !
Sovmorgon idag så jag börjar inte förrän 09.25, gött! Efter skolan så blir det tennisträning och efter det så blir det innebandyträning, så kommer mina onsdagar att se ut några veckor framöver. Sitter och lyssnar på Veronica Maggio, har kärat ner mej i hennes musik, och jag har bara 6 minuter kvar på spotify.. ska övertala pappa om att fixa spotify ikväll, eftersom att vi inte hann igår.
Nu ska jag skiva lite mer på en svenska uppgift, sista minuten plugg är det bästa .. haha (;
[jag har tidsinställt ett inlägg med dagens outfit]
update: och där va spotify för denna månaden slut ...


Kommentarer:
Postat av: ha-nn-ah

Shit vad snabbt ditt spotify har tagit slut :o superfin och färgglad bild :D

2011-05-04 @ 09:59:58
URL: http://thehannah.devote.se

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback