12.27

Va uppe i stan med Hannah igår. Myste mest runt och kikade i alla affärer. Vi satte oss på Espresso House ett bra tag och snackade en massa! Första chailatten sen i vintras, det är det absolut godaste man kan dricka!
Fick med mej en fin klarröd stickad tröja hem! Känner mej lite som en tomte i den, men jag tror det kan bli riktigt fint med en skjorta under. Tänkte att jag kanske skulle inviga den redan ikväll, får se om jag kan fixa en outfitbild eller om det redan är för mörkt då.
Ellenor och jag ligger och drar oss, svårt att komma upp ur sängen idag! Inte lönt att göra mej iordning, lika bra att ta på mej träningskläderna direkt, tennis klockan tre.
xoxo


Kommentarer:

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback