1 2 3

Skorna ovan behöver jag för att klara denna höst och vinter!

boots- ett par låga boots måste jag införskaffa snart, inte just dom på bilden men ett par liknade.

hunters- känns som att det kommer vara en hel del regninga dagar i höst, så ett par hunters hade suttit fint på fötterna. Både snygga och användbara!

uggs australia- egentligen är dom extremt fula. Men eftersom det säkert kommer bli en svinkall vinter så är dom nog min räddning, om jag vill ha kvar mina tår vill säga! Vet dock inte om jag ska ha ett par svarta eller mörkgrå, vad tycker ni?



Kommentarer:
Postat av: Louise (Foto & Vardag)

Hej där! ^_^



Vilken din blogg du har!



Ska vi följa varandra med bloglovin?

Det skulle vara jättekul!



Kom bara till min blogg och kommentera när du följer mig, så följer jag dig också!



Kraaaam!

2011-10-19 @ 17:44:58
URL: http://elsalouise.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback