Godmorgon vänner!
Sitter med ansiktsmask och hårinpackning(igen!) haha. Ellen kommer hit vid halv nio och så ska vi baka frukostbullar, vi har det som hemkunskapsläxa till idag så det är väl på tiden att göra dom nu!
Vi ska även h ett hemkunskaps "prov" och Eleni har min bok så jag har inte kunnat plugga, men Ellen tar med sin så jag hinner plugga lite iallafall!
Tror att vi sätter igång ett avsitt grey's också, måste hinna se klart säsongen tills ikväll, men jag har bara 2-3 avsnitt kvar, så det ska jag nog hinna :)
Ha en härlig dag, så hörs vi senare ♥


Kommentarer:
Postat av: Lina

sv: Okej synd... Har du många besökare??

2011-10-05 @ 14:58:40
URL: http://justlj.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback