gästblogg av sushi

Tjosan hejsan! Ellen, även kallad sushi här !
Kajsa sitter här brevid mig och kan inte koncentrera sig på bloggandet.. hon är lite flummig...
Hahaha, så därför gästbloggar jag! Jag och kajsa praoar ju på varsitt kontor inne i stan! Hon på en reklambyrå och jag på en arkitektbyrå, så vi ska luncha tillsammans imorgon! Var vet vi inte än men något gott blir det. Just nu har vi ganska tråkigt, Ebba skulle egentligen vara med hade vi tänkt men det hade inte hon tänkt haha! Så nu sitter vi här med min pappas dator utan nästan några bilder, men jag hittade en fin på kajsa från någon vecka sen. Måste ju hämnas på kajsa för bilden hon la upp igår. Jag skulle ut och jogga, men jag fick inte av Kajsa för att hon tvunget skulle ha sällskap. Nu ska vi ta en kopp té!
Hejdå alla Kajsas fina läsare ! ♥


Kommentarer:
Postat av: Madde

Vad tycker du är godast? pizza eller hamburgare?

:D

DIREKTLÄNK:

http://mezos.blogg.se/2011/october/why-cant-you-found-me.html#comment

2011-10-21 @ 17:54:44
URL: http://mezos.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback