I can't make you love me

[bjuder på denna fina bild!]
Hey, jag har inte hunnit blogga idag, tyvärr..
Sitter just nu och tittar på Svenska Hollywoodfruar, förjävla roligt! Förstår inte riktigt hur man kan vara så dum? Maria Montazami är min absoluta favorit! Skolfotot idag blev som vanligt.. ja och då kan ni nog räkna ut hur?!  Jag fick till värsta fakesmilet på porträttbilden och klassbilden fick vi aldrig se.. Kanske ska köra på minen på bilden, skulle säkert bli bättre.
Vi hörs imorgon, sovgott♥


Kommentarer:
Postat av: Bloggstyle.se - Blogghjälp

VAR MED I VECKANS BLOGG O SYNS FÖR CA 400 BESÖKARE/DAG! :)

http://bloggstyle.se/2011/september/tavling-bli-veckans-blogg.html



BESÖK ÄVEN MIN POPULÄRA SIDA MED MASSOR AV TIPS HUR MAN BYGGER SIN BLOGG! FÖLJ GÄRNA FÖR ATT INTE MISSA NÅGOT BRA TIPS!

2011-09-06 @ 14:40:27
URL: http://bloggstyle.se
Postat av: edina

Jätte fin blogg ! :)

2011-09-06 @ 15:49:13

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback