nu är det dags för fredagsmys, nanaaaanaaa

Hej vänner, u-n-d-e-r-b-a-r-t att ni stannar kvar fast att jag inte bloggar!
Nu ska jag börja blogga igen! Har haft väldigt mycket i skolan på sistonde, så jag har inte haft något tid till annat än att drunkna i plugg..
Ska försöka att göra minst ett inlägg om dagen, och så ska jag fixa utkast som jag kan lägga upp när det finns för lite tid till att blogga! Låter det bra?

Idag har solen strålat över Malmö, uppemot 25 grader! Min sis var nere och badade i havet(?!) idag, så jag ni förstår hur varmt det var, fast jag förstår inte riktigt hur hon tänkte när hon badade, haha!
Fast imorse var det närmare minus grader, vet inte riktigt hur det går till?.. Det hade inte gjort något om det blev höst på riktigt nu, höstmodet är ju det bästa! Mysiga stickade tröjor, fina blusar, halsdukar och fina skor!
Nu ska vi göra pizza, ha en fin fredagskväll! puss ♥



Kommentarer:

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback