friday i'm in love ♥

tjenare mannen ! *solsidan ove*
fredag?! äntligen eller vad säger ni? Jag kommer inte att uppdatera så mycket i helgen. Jag ska på innebandycup imorgon och senare på kvällen dra hem till Ellenor. Vi kommer somna ganska tidigt kan jag tänka mej. Båda ska spela innebandy på dagen. Jag ska snart ta cykeln till tennisträningen och senare ikväll blir det släktkalas för min kusse som fyller 12. Så min uppdatering kommer att vara lite sisådär.
Sitter förövrigt och lyssnar på Maggios nya album. bra musik detta, lyssna här.


Kommentarer:
Postat av: Johanna:)

ses imorgin:) tack för körningen och ha en trevlig vallborb(men de kan jag säga imorgon också:P)

2011-04-29 @ 17:23:14
URL: http://oonlydavidsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback