elenis penis returns

fotgraf kajsa & på bild jag.
hey !
Ja då var det Eleni här igen. Kajsa har kanske inte sagt något men hon ska iväg nu över helgen och kommer hem söndag kväll igen! Därför har hon bett mig gästblogga här , helst utan några inlägg om Justin Bieber haha!
Men ja , jag själv är nyvaken och gör mig iordning. Ska hem till Hilda ,( en tjej som går i Kajsas klass ) och stanna där över natten! Vad vi ska göra vet jag inte , kan nog tänka mig att det blir en hel del snack och så. Så jag kommer nog inte blogga mer här idag på Kajsas blogg , men imorgon så blir det väl lite fler inlägg ! puss på er & checka in min blogg med haha , den hittar ni här !
puss


Kommentarer:

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback