frågor del 1 ♥

Din favorit plats i sverige?
Det måste nog vara min kompis sommarstuga som ligger i Torsö!
Bästa köp?
svåårt.. kan inte välja ett plagg, haha
Bästa kompis?
jag kan absolut inte välja en! men, Ellenor,Ebba,Ellen,Thea,Eleni,Tilde,Isabella !
Högsta dröm?
Just nu är min högsta dröm att komma med i skånelaget i innebandy, haha :)
Om du fick va en kändis för en dag , vem skulle du valt?
Lady Gaga hade varit ballt, haha :)
Din förebild?
Tyra Banks!
Vilka bloggar läser du ?
Jag läser mina vänners bloggar,Kenzas, Lisaplace,AngelicaBlick,VicktoriaTörnegren,FeliciaFrithiof,AndreasWijk,FridaFahrman, fashiontoast, imfancy och garypeppervintage blandannat!
Sol eller regn?
Sol såklart!
Hur många killar har du haft?;)
Jag har inte haft något seriöst, men när man va liten så va man ju tillsammans med alla, haha.
Vilket smink använder du ?
Jag kör på puder,bronzingpuder, rouge och mascara!
Hur kan du vara så sjukligt söt ?
haha, aw♥
Vad gör du med ditt hår ?
Jag gör iprincip ingenting med mitt hår.Åh nu måste jag berätta en sak haha.. Igår så tänkte jag vara duktig och göra en egen inpackning till mitt hår, så jag letade upp en tidning och hittade en inpackning som lät bra! Man skulle ha honung, banan och apelsinjuice. Vi hade ingen apelsinjuice men jag tänkte att det säkert gick bra ändå. Så jag kladdade i honung och banan i håret..väntade 20 minuter och tog sen av handduken. Då hade mitt hår stelnat och bananen hade klumpat sig och liksom fasnat! Så skulle jag ju skölja ur det, men de gick verkligen inte! Jag stog i duschen i säkert 20 min bara för att få ut den jävla bananen haha.. skulle inte förvåna mig om jag hittar lite banan i håret när jag borstar det senare! haha, så tips, köp inpackning eller gör exakt som man ska göra!
" Inte utan min ........ ? "
Mobil haha! 
Favoritfrukost ?
rostade mackor med philadelphiaost och jordgubbar, oboy och ett glas juice !

Varför är jag så bra :D ?
haha, ellen, ellen, ellen.. 
Tror du på gud ?

Är det någon du är sur på just nu ? hahahah (a)
haha, nä faktiskt inte!
Beskriv en riktig toppendag !
Vaknar av mig själv, får min frukost ↑, åker och spelar innebandymatch och vinner! Träffar senare en gäng kompisar och sticker ner till stranden och myser! På kvällen blir det filmmys med massa godis och snacks!
Finns det någon trend som du fastnat för extra mycket?
Stickat måste det nog vara! älskar stickade mysiga tröjor!
Finns där någon sorts "plagg" som du aldrig kan få nog av, eller alltid funnits i din garderob ?
Stickade tröjor haha!


Kommentarer:
Postat av: Amanda.

sv: tacktack! :)

2011-06-22 @ 16:22:26
URL: http://amandaaar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback