Utkast: Mars 16, 2011

Nu sitter jag och lyssnar på chillmusik[the fray♥] och ska snart göra mej iordning för skolan, jag börjar halv 10. sköönt !
Idag så ska jag inte göra något särskilt , skola , tennisträning och sen blogga lite (+ poäng här).
juste , matchen igår gick inte som vi tänkt oss, ingen kämpade tillräckligt och Johanna (målvakt) var lite skadad.Skurup ville helt enkelt vinna denna matchen mer än oss. För min del gick det helt okej , absolut inte lika bra som det brukar men ändå inte kass. Mina skott har inte varit så kassa på länge..
förlåtförlåt , för att jag inte har fixat nån header än. Men tiden har inte räckt till. Jag ska försöka göra en idag , men inget jag kan lova !

nu måste jag göra mej iording , pusspuss ♥



[härlig bild från WE♥IT]


Kommentarer:
Postat av: Johanna:)

Förlåt! :( Men de känns som att förlusten var mitt fel :'(

2011-03-17 @ 21:11:10
URL: http://oonlydavidsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback