ELENISPENIS GÄSTBLOGGAR!

från vänster : tilde , jag , kajan!
Hejhej alla kajsas läsare! Eleni här , en av kajsas smått gullige kompis. Och om ni undrar varför det nu står "elenispenis" på rubriken är det för att Kajsa & Tilde kallar mig för det !  no lifers ...
Men anyway ! Jag tyckte det blev lite för stilla på kajsas blogg så jag tog mej tid att göra ett inlägg på hennes blogg ! Kajsa ligger just nu hemma och är sjuk , henne saknade man i skolan idag :/
Jag hoppas att hon blir frisk till imorgon ! För då ska vi nämligen till Lund med skolan , eller ja alla 7;or. Och om jag känner kajsa rätt kommer hon ta med sig sin kamera och gå loss med bilder under dagen haha! Så det kommer nog lite bilder i veckan ;) & kajsa hälsar så gott att hon börjar blogga någon gång nästa vecka när hennes nya design är klar!
Men jo annars då ? Hoppas ni mår lika super duper bra som jag gör , solen skiner äntligen här i malmö ! Det var ju nästan så att vintern kom krypande tillbaka.. Men nej nu ska jag snacka med kajan och se hur hon mår , ni får ha det så bra nu !
/ eleni


Kommentarer:
Postat av: Hannah - Foto

God morgon! Allt bra?

2011-06-02 @ 08:33:28
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback