a smile is the prettiest thing you can wear

Hey fellas!
Jag borde egentligen slå upp matteboken nu och plugga lite, men jag orkar verkligen inte nu. Ska snart ta bussen till träningen, måste verkligen köra allt idag eftersom det är sista träningen innan skånelagsuttagningen som är på lördag! nervös är bara förnamnet!
Tänkte göra ett inlägg med lite detaljer från mitt rum och sen så kan jag fota hela rummet när det är klart. Har nämligen lite saker att införskaffa och en byro att måla!
Nu måste jag byta om till tränigskläderna, ha dé!
[fina Hannah]


Kommentarer:
Postat av: ha-nn-ah

haha, snygging ;) Jag glömde att svara på ditt sms så jag ska göra de nu!!

2011-09-01 @ 20:18:21
URL: http://thehannah.devote.se
Postat av: Johanna:)

Kajsa oroa dig inte för skånelagetuttagningen.

Du är rikigt duktig, gör bara som du brukar och spela innebandy! Du klarar de sötnos! <3

2011-09-01 @ 22:27:14
URL: http://oonlydavidsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback