tröttchey.se

hej ! Ellenor stack hem vid halv 10 för att sälja kvällsposten. Igår kväll så blev det filmtittande , skratt och godis ! Vi tittade på Dear John , alla som har sett den säger att den är jättebra. Men jag kan faktiskt inte hålla med till hundra. Den va bra i början , men mot slutet så hände det ingenting.. Men Channing Tatum är ju så sjukt snygg!
Skulle igentligen vara med Tilde och Eleni idag , men jag ont i huvudet och är sjukt trött, så jag stannar hemma idag. Måste lägga mej tidigt ikväll , jag ska spela lundacupen med 95orna imorgon och det är samling klockan 7.. ;)
Ska nog en sväng in till ikea och en tygaffär med mamma och lillasyster senare. Annars så ska jag bara ta det lungt idag !
Just nu så beställer jag bilder från fujidirekt. Mamma prenumererar på nån tidning och där fick man hundra gratisbilder, hur bra ? ♥
så nu ska det bli en fin fotolinje elr vad man ska kalla det , i mitt rum !


Kommentarer:
Postat av: ha-nn-ah

Häftig bild! Jag funderar också på att framkalla lite bilder.. :)

2011-04-03 @ 16:20:18
URL: http://thehannah.devote.se

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback