min dag i fredags:

jag började dagen med att stiga upp ur min underbart sköna säng

sedan käkade jag lite frulle, det blev rivna morötter och blodkorv och en klick lingon. mums!
sen gick jag in på toan, borstade håret, tänderna och rakade mig, precis som alla andra mornar.
sen var det dags för skola! träffade alla mina underbara vänner tony och ramatulla ♥
skoldagen rullade på, efteråt träffade jag min pojkvän chow för ett besök på sjuhuset. jag har nämligen fått några utslag som jag inte riktigt vet vad det är. får tillbaka provsvaren om någon vecka. (doktorn tror att jag ätit för mycket salami, därav formen på utslagen)...
sen var det hem och mysa med min underbara familj som jag presenterade i inlägget under.
puss, hörs senare!


Kommentarer:

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback