nattblogg!

Ligger i sängen och kan inte sova, det kanske beror på att det är min b-day imorgon! Nu fyller jag fjortis haha! Det blir tårta på sängen och sen sovmorgon till halv 11, slutar redan vid 2 och då ska jag in till stan för att köpa ny innabandyklubba! Senare blir det käk på restaurang med familjen,farmor, farfar och morfar! mysigt! Får se om jag hinner uppdatera, men jag ska nog hinna slänga in iallafall ett inlägg.
Känns ju kul att gå i skolan när man fyller år.. stor risk att man blir äggad, sjukt onödigt!..
Nu ska jag försöka sova, önska mej lycka till! puss♥
ps.bloggen ser hemsk ut just nu! men jag får fixa det imorgon eller på torsdag! :)


Kommentarer:
Postat av: ha-nn-ah

Grattis Kajsa!!! :D<3<3

2011-08-24 @ 13:11:04
URL: http://thehannah.devote.se

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback