Bella gästbloggar

Varje dag kollar jag in här på kajsas blogg och letar efter ett nytt härligt inlägg och nytagna, fina foton! Men nu har det gått lite för länge sedan jag faktiskt hittade något nytt, inspirerande inlägg här. Det beror nog mest på att hennes kamera är på lagning och så men ändå... Det behövdes iallafall ett nytt inlägg här nu (och jag vet att kajsa är bättre på att göra roliga inlägg men idag så ni får nöja er med mig... ;)

Här har ni en film på kajsas sanna kall i livet -nämligen att spela gitarr!



Jaaa, där har ni något att skratta lite åt ikväll! ;)


Nu ska jag och Kajsa snart sticka hem till Ellenor.. Så fort hon kommer hem från akuten, den lille stackaren..♥

Ha det bra sålänge, puss Bella!


Kommentarer:

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback