den första juli 2011 !

tjenixen dudes!
Har precis käkat frulle och nu väntar jag på att Eleni ska vakna! Hon åker iväg på handbollscup och sen direkt till grekland i fem veckor :o kommer sakna ihjäl mej! Vi har bestämt oss för att fota idag,så ni kan räkna med lite bilder! Ikväll så sticker jag hem till Therese på tjejmiddag, trevligt ;)
Juste det är ju första juli idag, ännu mer sommar! fast vädret är inte alls fint! :(
Och nu ska jag vara väldigt snäll.
Ni som har varit inne på min blogg på sistonde har ju sett inläggen om Justin Bieber(och som ni vet är inte jag ett fan av honom direkt!(det är ju Ellenor som har gjort inläggen)) Ellenor och hennes bieber-kompisar har en blogg om honom iallafall! Och dom vill ha fler läsare så HÄR har ni en länk till den! .. ♥


Kommentarer:
Postat av: ellelol

DU ÄR SÅ GÖÖÖLIG SÅ! ;) taaaaack

2011-07-01 @ 13:43:06
URL: http://ellenorsfoto.blogg.se/
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-07-01 @ 14:01:16
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback