NYC!

hola guapas!
Kom hem från småbåtshamnen för ett tag sen. Ellenor, Hanna och jag käkade på pizzerian och cyklade sen från b-flo till limhamn och köpte Ben&Jerry's(half baked, såklart!) och ett marabou. Sen satte vi oss i hamnen och myste. Blev en del bilder, får se om Hanna lägger upp dom senare så att jag kan ta dom! Imorgon så blir det kvällsposten försäljning igen, får hoppas på att det går bättre då! Sen så sticker jag till Ebba, hon drar till NewYork på onsdag! hur avundsjuk tror ni inte att jag är ?! sinnes ...Men jag ska fixa så att hon får med sig ett par låga vita converse till mej! :))
Jag ska försöka hinna med att ta bilder på skorna jag köte i Köpenhamn, men jag har lite för lite tid till det just nu tyvärr..
Nu ska jag slagga så att jag orkar gå upp imorgon, känner hur mina ögon stängs nu.. hahah

puss och godnatt! ♥



Kommentarer:

Vad har du på hjärtat?:
Namn:
vill du att jag ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg?:

lätta på hjärtat!:

Trackback